tiistai 12. kesäkuuta 2012

Kuvia viikolta 22



Vko 22

 Nuorten päättärit :) Siivottiin kämppä ja syötiin hyvää ruokaa :D Samalla mun pipo sai vähän tyhjemmän pääs sisäänsä :P

 Torstaina käytiin Terhin kanssa Roopella ja sit kuvasin vahingossa salamalla samalla kun heppa haistelee limupulloa --> loikkas "pikkasen" taaksepäin ja piti sit totuttaa se limupulloon :D Voi toista :(


Keskiviikkona käytiin Annan kanssa Stadissa, sieltä tarttu pari paitaa matkaan, kuvat niistä ..joskus


Torstaina sitten tallin jälkeen sinne Hirvihaaraan.
"Ihminen joka ei vanhaa tunee, ei voi uutta, pysyväistä luoda."

Koski on aika mahti paikka. Sielläkin riekuttiin Terhin kanssa tunti :)


Kanna minut metsään apinamies...
:D


Upeutta


Tyksin mun kengästä :)


Puu


Hiidenkirnut on hienoja


Minä vain :D


Jollekulle riitti peruskoulu


Lisää puita


Koski vielä vähän kauempaa


Kiipesin sitten maalin päälle


Söpö selkäheru :D


Lauantaiana sit oli Terhi S:n 17v. synttärin kartanolla :)

Oskarin tekemä lumme Pringles-purkin kansipaperista :D


Osku opetti mua taittelemaan lautasliinasta lumpeen ^^

Kattokaa mitä mä tein!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti