maanantai 16. huhtikuuta 2012

What's in it for me?


Tänää oli eka päivä tarhatätinä. En haluu, ottaiskohan koulu mut takas? Oon pyyhkiny räkää ja vaihtanu vaippoja ..kivaa. Mut kyl mä kans nukutin yhen aivan ihanan tytön! Sit katottiin mun ohjaajan kanssa arviointipapereita ja pähkäiltiin niitä. Mua ohjaava opettaja tulee käymään keskiviikkona, nii saadaan tohon paperin nippuun vähän selkoa. Koko päivä oli itse asiassa aika hämmentävä. Mun kaverin äiti on tuol keittiös töissä ja yhen entisen kerholaisen (Reddie Kids) äiti on siel kans. Weird... Liian paljon tuttuja. Huomen seittemäks töihin, jeah... Onneks on vaan seittemän tunnin päivät. Okei, on siel päiväkodis ihan jees olla, kai se täst viel paranee :)


Anna-muru tilas mulle rapakon takaa maailman kauneimman korun <3
Anna tuli meille sit ku pääsin töistä neljältä. Katottiin Täykkäreitä, alkuperäiseen suunnitelmaan kuului myös sali, mut vitut siitä. Sit ku äiti valtas olohuoneen, nii siirryttiin mun huoneeseen, ja kyllä ..Amy Diamond. Tulee ihan lapsuusvuodet mieleen :D Samalla sit räkätettiin ilmapallolle ja pelattiin Aapelissa Yazya ja Biljardia. Kohta nukkumaan....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti