sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

Hopoti hoi!

Tänää olikin sitten urheilupävä! Aamulla mentiin Annan kanssa salille ...mä olin vaan 20min myöhässä! Siel kaikkee perusjuttuu, odotan innolla huomista, koska oon ihan varma siitä, että kaikki paikat ihan kipeinä... Siit sit olin kotona koneella ja sain tietää, et mun estetunti on peruttu ku maikan kisat vähän pitkitty, hyppelyt jäi. Menin sit ilman satulaa ja nappasin Annan mukaan kuvaamaan :D Oli kovin jännittävää olla pitkästä aikaa ilman satulaa.. Pysyin siel yllättävän hyvin! Vois mennä jatkossa ilman satulaa aina ku meen itsenäisesti, opin ainakin oikeasti istumaan kyydissä. En ees pudonnu! :D Lopuks käytiin kävelemässä maastossa ihan vaan talutellen, poni oli ihanan rauhallinen, vaikka auto meni ohi :) Ens viikolla vois mennä kans ilman satulaa... Maybee..

Kohta mennään...

Poni antoi kivasti myöden :) Mun ilmeestä ja väärinpäin olevasta hupusta ei tarvitse välittää :D

Kotona täytettiin iskän tekemä pizzapohja, syötiin ja katottiin täykkäreitä. Huominen hirvittää.. Meen kyl vast 10 töihin, mut mälsää ku pääsee vast 17 :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti