tiistai 17. huhtikuuta 2012

Can I just walk away?

Ihan hirveetä. En haluu takas tonne päiväkotiin. Lapset pärskii ja hyppii syliin sillee, et meinaan saada sydänhalvauksen. Sain syötyy vast 12.30 ja oon nukkunu viimeyönä 4 tuntia, jos sitäkään. Ja mun ohjaaja näytti viel mun työajan loputtua, et miten lapsen pylly pyyhitään. Oon desinfioinu mun käsiä ihan hysteerisesti, tiedä ettei sais, mut pakko. Kuolen tonne. Mut saan mä tosta kyl rahaakin 4,2€/päivä ...jee. Ku pääsin kotiin, nukuin tunnin ja sit lähdin Cittarin kautta Metsätähteen. Kaupasta mukaan tarttuin meikinpohjustusvoide, piltti ja purkkaa... Mirja paikkas tänään Terhiä. Lapset otti Mirjan vastaan hyvin. Maskeerattiin jahoidettiin maskeerattuja haavoja. Pidin sit kans ekan puhuttelun ku kaks tyttöö tökki toisiaan värisudeilla.. Ja mua luultiin   15-VUOTIAAKS!! Ärsyttävää... Lähetin kans ragekirjeen lasten vahnemmille aiheesta kellonajat ja pukeutuminen. Saakeli ku ne tulee puol tuntii aikasemmin, ja parhaassa tapauksessa märät vaatteet päällä! No mut tää valitus loppu tähän. Öitä.

1 kommentti:

  1. vastuullisia vanhempia meillä välillä :---D voi ei, menihän muuten ihan hyvin ? sori ku en päässy, oon iteki vetäny sellasii itkupotkuraivareit ku stressasin tota enkä saanu nukuttuu .. :(

    VastaaPoista