keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

Eilinen ja tämä päivä

Eilen ei koulussa ihmempiä. Anna kanssa käytiin ostamassa liput Jokerit-HIFK matsiin lauantaiksi, ainoot lähekkäiset paikat oli rappusten vieressä peräkkäiset... Mutta ei voi mitään.

Myöhemmin nuoret ja Reddie Kid -kerholaiset järjestä earyhmälle harjoituksen ...pimeässä. Kivaa oli, vaikka earyhmäläiset olikin aluksi nyreitä kun vain puhelimien valot sallittin :D Lähdettiin toiminnan loputtua Mirjan (yksi nuorisoryhmäläinen) kanssa kävelemään kotiin. Kiireellä kipitettiin K supermarkettiin, josta ostin kynsilakanpoistoainetta... Juttu alkoi lentämään ja kävikin sitten niin, että olin vasta puol yhentoista maissa kotona.

Tänään koulussa matikkaa, ohjaustaitoja ja liikkaa, josta lintasin selittämällä pari tekosyytä. Eve heitti kotiin <3 Nuorten kanssa illalla katottiin Scary Movie 2 ja tilattiin pizzaa. Iskä aiheutti mulle melkein sydänhalvauksen, kun se tuli koputtelemaan Metsätähden seiniä, olin siis yksin ja vielä eteisessä. Tuli vähän manattua kun iskä tul vielä rimputtamaan ovikelloa ja naureskelmaa. Kaiken lisäksi unohdin vielä läppärin takapenkille, ja koska iskän ei vastannut puhelimeen soitan Paulille (15v. pikkuveli), että käskee iskä takaisin, En kyllä tajunnut oikein leffan tekijöiden huumoria, tai sit mun mieli on vaan ihan kieroutunut, koska siinä kohtaa missä muut nauro, mä vaan tuojotin tietokoneen ruutua... Muuten oli kyl ihan jees kerta. Sain Siniltä kyydin kotiin ^^

Kotona äiti tutkii mun jalkaa, joka on turvonnut ja päättää varata mulle lääkäriin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti