lauantai 23. helmikuuta 2013

What is a day without a blessed night?

Huihui kun on taas mennyt aikaa...

Parilta kuulta voin sanoa, että Jouluna olin Sysmässä ft. iskä, äiti, pikkuveli, täti, sen uus mies ja miehen kaks lasta ja miehen sisko ja sit serkku, niin ja miehen sisko ja sen poika. Oli ihan jees, mut en olis kestäny yhtään enempää, mieluummin  olisin lähteny jo aikasemminki pois. Ei siinä muuta, omaa tilaa vaan ei ollut kolmen päivän aikana ollenkaan. Sit olin tapaninpäivästä uudenvuoden päivään vahtimassa koiraa, joka kuulosti hukkuvalta porsaalta ( Kiinanpystykorva) ja Suvi tuli uudeksvuodeks ^^ Sittensitten oli tuo työssäoppiminenki, joka oli tooosi kiva! Sain tehä yhen vknlopun töitäki :D Kesällä maybee töihin ja sit ku saan sen hemmetin ajokortin, niin alan tekee kunnol keikkaa. Niin teoriatunnit olen jo lusinut, vielä ajotunnit, teoriakoe ja inssi... Ensviikon perjantaina lähtö Kittilään pikkuveikkaa morjenstaan <3
Viimeviikolla sitte olin evakuointiharjotuksessa kirjaamassa potilaita ja oli muuten pirun hieno harkka. Ihan ekaks mentiin evakuoitavaan kohteeseen VPP:n punainen pakettiauto kärjessä, sitten SPR:n bussi, pari poliisiautoa, paloauto ja vielä muutama henkilöauto jonon hännillä. Kyllä ihmisten päät kääntyivät XD Lisää voitte lukea tuolta.
Eilen olin Mikon kanssa ratsastustunnilla ja täytyy sanoa, että ratsastin oikeasti kunnolla ekaa kertaa viiteen vuoteen ja olen tosi tyytyväinen itseeni ja Mikkoon. Tänää imuroin koko kämpän ja sit Suvin kans sen vuokrikselle ja sit Annan kanssa illalla :D Mä pelasin MW3 pleikal, ai kui sain melkein jonkinasteisen ahdistus/paniikkikohtauksen kun piti olla veden alla.. Muuten aika jees peli :D Ragesin kuulemma ihan huolella välillä ja peli-ilmeet oli vissiinki aika hyviä :P Nyt sitte tuijottelen Numb3rsia boxilta.

Kuomat on ihan okei.. Tämä itsenäistä kentällä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti