tiistai 1. toukokuuta 2012

Niin mikä Vappu?

Mun Vappu ei ollu Vappu laisinkaan, ei Vappu-palloa, ei serpentiinejä, tippaleipiä, ei mitään sinne päinkään, mut silti mul oli kyl kiva päivä. Heräilin siin 12 jälkeen, menin Suvin kanssa tallille, kömmähdin alas kun poni olikin mun kanssa eteenpäin menosta erimieltä ja kääntyi takajaloilla 180 astetta :D Oho... Ei, minulla ei ollut satulaa -muuten olisinkin pysynyt siellä, mutta kun ne pirun jalustimet puuttuivat- eikä turvaliiviä, ei edes kenkiä :D Olin niin kettuuntunut poniin kun oli muutenkin vähän kenkku -toki vika on myös mussa kun en osaa oikein vieläkään noita ratsastuksen saloja, vaikka 5 vuotta on jo takana tämän harrastuksen parissa- niin otin sitten ohjat irti ja annoin mennä kunnon laukkaa ja jumanhelvetti, että se kiiti! Vaikka onkin 23-vuotias! Laitoin sitten ohjat takaisin, Suvi punttas selkään ja menin loppuravit aikalailla pitkin ohjin. Loppukäynnit menikin sitten viereisessä metsässä polkuja tutkiskellen ^^ Heh.. Yli vuos ollaan tuolla oltu ja kertaakaan en ole siellä metsässä käynyt, mutta poni oli ihana rauhallinen, tarkkaavainen, mutta rauhallinen. Kylmäsin sit viel jalat ja laitoin linimentin (=hevosten kylmägeeli) sit Suvi vei ponin tarhaan ja mä laittelin kamoja paikalleen.

Maantiekiitäjä <3

Pitkin ohjin loppuravit ja huomatkaa: Ilman kenkiä!

Ilma laseja

Kyllä, minä, joka olen pitkään vastustanu glitteriä sen kaikissa muodossa olen änkenyt sitä kynsiini!
Illemmalla olinkin sitten Annan kanssa. Ajoin niille ja käveltiin Loutin Siwaan ja ostettiin vähän herkkuja. Siitä jatkettiin Juhaniahon liekkipuistoon, siellä hassuteltiin, kuvattiin ja naurettiin. Olipas kivaa <3 
Kotona aloin kirjoittamaan tätä, vaikka näyttösuunnitelma on vielä tekemättä ja pitäis olla huomiseks ku mulla ja mun ohjaajalla on palaveri kyseisestä aiheesta... En jaksa/halua. Tahdon kouluun, tuol ei oo kivaa.. Ja huomen meen muutenkin vast 9.45 töihin, eli pääsen vasta 16.45 ja nuorosoryhmä alkaa 17 ..jee. En kerkee tekee mitään siin välis vaan meen suoraan kaupan kautta sinne. Tulipas taas selitettyä... 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti