lauantai 26. toukokuuta 2012

Can we pretend that airplanes in the nigt sky are like shooting stars?

Viikko taas vilahtanut ja mä oon ollut laiska tänne kirjoittelussa.... Mutta joo... Paapadappa daa... Mitähän mä tein maanantaina... Hei joo! Olin koulun jälkeen Annan kanssa ja sit myöhemmin menin Terhin kanssa taas Roopelle. Siel tehtiin tuttavuutta kan yhen orin, Supen kanssa. Harjattiin se ja mentiin syöttelemään laitumelle. Sitten harjattiin vielä Roope ja mä heitin Terhin Lintumetsään Viljolle.
Kodin kautta hallituksen kokoukeen, jossa ei käsitelty oikeastaan mitään.... Iltasella kirjottelin viel oppimispäiväkirjaa nyt menossa olevasta Taide & kulttuuri- kurssista.  Ömm tiistaina lisää taidetta ja kulttuuria. Myöhemmin Reddie Kidsien päättärit ja olin iloinen <3 Kuulostaa hirveeltä, mut se on välil oikeesti työtä ja on ihanaa saada siitä taukoa ^^
Keskiviikkona oli Taide & kulttuuri -kurssia lisää... Kuunneltiin vaan musaa ja makoiltiin patjoilla, kivaa :D Sit nuorisoryhmän kaa harkkailua ja kotiin dataamaan. Tootootorstaina oltiin luokan kaa Helsingissä ja käytiin Kiasmassa ja Helsingin kaupungin teatterissa. Molemmat paika oli hienoa ja mielenkiintoisia, vaikka ensin ajattelin toisin. Helsingistä tarttui kans mukaan tekoverta ja 2 harjaa Roopelle.

Torstain kuvia:
Jee, olen taiteellinen :P



Toi oli vähän hämy...




Likaiset tennarit
Ainoa kiva, jonka uskallan laittaa Kiasmasta :D
Päästiin kulisseihin :)

Seikkailimme Terhi M:n kanssa :D
Onpas kaunista :)
 Perjantain kuvia:

Ollaan söpöi <3

Roopen mutsi :D 
Roope ja hänen uusi kauniin vihreä riimunsa!

Supe-ori, asuu tallilla

Heinäpaalin päällä on ihanaa istua! Mun ilme on kyl menny ihan vituiks...

"Löytyisköhän sulta jotain namia?"

Santtu, Roopen veikka on erittäin älykäs yksilö

Tässä kuvassa vielä älykkäämpi 
Mulle kasvo hevosen korvat :D

Kyllä, olen eläinrääkkääjä :P

Hajosin tälle kuvalle, joten päätin laittaa sen tänne!

Eilen Taide & kulttuuri -kurssi päättyi ja siitä jäi aikas hyvät fiilikset :) Siitä menin sit kodin kautta Terhille syömään sen tekemää hyvää pastaa. Otin sit Terhin kyytii ja päräytettiin Roopelaiselle. Siel harjailtiin ym juttuja Ja annettiin sille ne harjat, koska tänään on sen 5v. synttärit. Siitä sit viel viettää iltaa Sinille :D En siis tänään päässyt Roopelle, koska olin päivystämässä Hyvinkäällä super motocross -kisoja :D Menoa ja meininkiä oli. Useat veti turvalleen ja niitä sitten helppailtiin. Enenmpää en saa kertoa, koska vaitiolovelvollisuus :) Sen voin kyllä sanoa, että motoristit 14-30v. on hyvännäkösiä ;)  Harmittaa, kun siel ei ollut kunnolla ruokaa, vaikka kyseessä oli 9h päivystys :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti