tiistai 11. joulukuuta 2012

You think I’m bluffing, just try me.

Ehehe... Oon kirjottanu tänne viimeksi vajaat kaks kuukautta sitten. Siinä ajassa on tapahtunut paljon.

Mun heppakuviot on ainakin muuttuneet taas. Ne kaksi shetua: Elissa ja Myy on muuttaneet toiselle tallille ja Lintumetsästä aloin vuokrata Mikkoa. Hän on 14-vuotias ex-ravuri, säkäkorkeutta en tiedä, ihan heppakokoinen kuitenkin. Tämä yksilö on erittäin hömppä niiden pienien vihreiden miehien kanssa ja kovasti haluaisi mennä eteenpäin. Eihän toki pahaa tarkoita ja on todella kiltti muuten. Puremisesta/potkimisesta ei ole tosiaankaan pelkoa! Perusilme on kovin huolestunut, joka tekee Mikosta todella söppänän näköisen. Vuokraan Mikkistä kerran viikkoon ja tarvittaessa käyn useamminkin tallilla. Kuvaa mulla ei  vielä ole, mutta koitan semmosen napata tässä joku päivä.

Ja arvatkaa mitä!!!!!
MÄ ALOTIN AUTOKOULUN 3.12. @Zetti, Järvenpää. Mulla on vasta ollut yksi teoriatunti ja huomenna uudestaan. Tänään oli oikeasti, mutta halusin mennä Jokereiden Joulumyyjäsiin ^^ Sieltä on tuo alla oleva kuva.

Minä ja Otto @Hartwall-areena

Mitähän muuta marraskuulta.. Sain hetkellisesti tukiteipit vasempaan polveen, joka on ollut tuskastuttavan kipeä. Se tunne kun puret huulta, että et itke/huuda kun menet kyykkyyn.. Epäilen sen johtuvan siitä, kun vuoden 2011 syyskuussa ryssin piikillä polven päälle. Sehän olikin vain mustan, violetin ja sinisen kirjava...

10.11. olin päivystämässä Nightwishin konsertissa, joka oli ihan huippu ja ilta oli rauhallinen kun ei potilaitakaan osunut omalle kohdalle :)

20.11. olin vierailemassa hätäkeskuksessa, joka oli 20m syvyydessä kallion sisällä :D Tykkäsin kovasti ja opin uutta :) Samana päivänä oli kans opintoretki Hyvinkään Laureaan, jossa oli Aktiivisen ikääntymisen teemapäivä. Yksi ainoa luento oli mielenkiintoinen, loppu olikin sitten kuraa. Mäkkärissä käytiin syömässä enkä ole sen jälkeen siellä syönyt, oli niin järkyttävää paskaa.

30.11. meil oli Annan, Veeran, Lauran ja Miskan kans äärimmäisen myöhäiset Halloweenit :D Oli hauskaa. Katottiin Enklit ja demonit, syötiin tortilloja ja naurettiin. Olin kans leiponu rakkaudella pirun hienoja muffineja! Minä ja Anna oltiin Sara Sieppi ja Mikke Granlund. Mulla oli oikeesti huulipunaa ja Annan blingblingkoru kaulassa :D Korun oon muuten antanu mussulle joululahjaks, mut se vinku sen ennen aikojaan.. Pelattiin viel illal Buzz! Viidakkovillitys peliä PS3:lla :)

Viimeviikon oonki saanut nukkua, koska ah niin autuas rästiviikko <3 Perjantaina oli Jokerit - Kärpät ottelu, joka päättyi järkyttäviin lukemiin: 6-5. Vaikka voitettiin, niin harmittaa silti, että meni niin monta omiin. Jokaisen johtomaalin jälkeen tuli pirun nopeasti tasoitus. Rangastuksiakin jaeltiin urakalla. Olin siel Annan, Maten ja Even kanssa. Ottelu oli lähes tulkoon loppuunmyyty :D
Sunnuntaina olin apina apuna Hikiässä (huomatkaa taivutus!!) erään ystävän kummilapsen ristiäisissä. Olisihan sen sunnuntain voinut käyttää muutenkin, mutta tulipahan tehtyä... Illaks sit Veeralle viettämään iltaa ft. Anna, Laura ja Miska.

Eilen nukuin kolmeen :D Menin sit viideks tallille ja hoitelin Mikkistä ^^ Illalla en muistaakseni tehnyt mitään.

Ja tänään oli tosiaan ne Jokereiden Joulumyyjäiset :D Koulussa oli hoitotyön laboraatioita: liman imeminen, hapen antaminen, verenpaineen mittaaminen, potilassiirrot, vuodepesut, suun hoito, vaipan laittaminen, asentohoito, WC-pesut, vainajan laitto. Huomenna lisää, mm. pistämistä :D Mun hampaat pestiin tänää :D
Se oli erittäin hupaisaa :D

Palailen taas ku jaksan, ehkä voisin kirjotella useemminkin... 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti